Chip tuning
Chiptuning je optimalizace software v řídicí jednotce motoru / nastavení diagnostických parametrů jednotky, kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35 % a točivého momentu až o 40 %. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15 %.
Vhledem k tomu, že výrobci automobilů vyrábějí motory pro různé trhy,
kde se značně liší podmínky pro provoz vozidel, a to např. emisní
limity, nekvalitní pohonné hmoty, různá délka servisních intervalů, a v
neposlední řadě v některých zemích i výše pojistného podle výkonu
motoru, jsou výrobci nuceni k určitým kompromisům ve výkonech motorů
tak, aby uspokojili co nejširší trh bez nutnosti vyrábět jeden motor s
mnoha softwarovými verzemi pro každou zemi zvlášť. Díky tomu je ve
většině případů nastaven software tak, že využívá výkon motoru přibližně
jen z 60 % jeho konstrukčních možností. Díky tomu je možná optimalizace
tohoto software, a to bez snížení životnosti motoru.
Co tím docílím?
Vzrůst výkonu až o min. 20% a nárust kroutícího momentu.
CO STK, EMISE a co když je vozidlo na leasing?
Všechny námi uváděné úpravy jsou dlouhodobě testovány a vyvíjeny na
válcové zkušebně. Nastavení nesnižuje životnost mechanických částí
motoru. Tato úprava není žádnou komplikací a protokol o úpravě je samozřejmostí.
Orientační ceny
Škoda - Superb III, II, Octavia II, III, Kodiq, Fabia II, III, Roomster, atd.................od 4 000,-
Volskwagen - Passat B6, B7, B8, Golf 5, 6, Sharan II, III, Transporter atd............od 4 000,-
BMW - 1 řada, 2 řada, 3 řada, 5 řada, 7 řada, X5, X6, X4, X3, atd................................od 5 000,-
AUDI - A3, A4, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, Q8, atd.......................................................................od 5 000,-